جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ حجت الاسلام پردل گفت: مسئولان استان عزمی برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت ۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار، اظهار داشت: عدالت جوهره تاکیدات رهبر معظم‌انقلاب به دولت‌ها است.

وی با بیان اینکه توسعه باید با عدالت همراه باشد، گفت: توزیع‌ نشدن عادلانه ثروت و درآمد عمومی کشور، نمونه بی‌عدالتی است.

امام جمعه شبانکاره، با اشاره به اینکه عدالت به معنی توزیع فقر نیست، یادآور شد: عدالت نیاز واقعی جامعه است و تحقق عدالت نیازی به تکیه بر بیگانه ندارد.

وی تأکید کرد: قشر محروم در انواع خدمات باید در اولویت باشد.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه دولت چهاردهم عهده دار پنج وظیفه مهم و اولویت دار می‌باشد، ابراز کرد: راه‌حل مشکلات اقتصادی از تهران و ذیل اجرای کامل برنامه‌های بالادستی شروع می‌شود، نه نسخه‌های غربی و دست‌ ساخت غرب است.

وی خاطرنشان کرد: پنج ماه از سال گذشته و دولت چهاردهم در هفت ماه آینده باید شعار سال را در رأس برنامه‌های خود قرار دهد.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: یکی از الزامات اقتصادی دولت ایجاد هماهنگی کامل در ستاد و بدنه تیم اقتصادی است.

وی تصریح کرد: مهار تورم، حل ناترازی‌های اقتصاد، ارتقای ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم از مهم‌ترین اولویت‌هاست.

امام جمعه شبانکاره اضافه کرد: وزرای کشور و وزیران اقتصادی دولت در انتخاب استانداران که به مثابه رییس دولت در هر استان هستند و نیز مدیران کل، دقت‌های لازم را به خرج دهند.

حجت الاسلام پردل اظهار کرد: هفته دولت به پایان رسید، اما بعضی کارها و قول و وعده‌های داده شده انجام شد و برخی موارد در حال انجام است که جای تقدیر و تشکر دارد، اما بعضی هم متاسفانه هیچ خبری از وضعیت آنها نیست، مثل درمانگاه تامین اجتماعی که از نیازهای ضروری مردم بخش شبانکاره است که متأسفانه عزمی جهت ساخت آن در سطح استان مشاهده نمی‌شود.

امام جمعه شبانکاره یادآور شد: ناحیه صنعتی شبانکاره نیز قول و وعده داده شد، اما متأسفانه هیچ خبری از مراحل ساخت آن نیست.

حجت‌الاسلام پردل با بیان اینکه حضور بیش از ۲۱ میلیون عاشق دلداده در مراسم عظیم اربعین نشان از بیداری اسلامی در جهان است، گفت: ‌این خیل عظیم، با ارادت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) در عراق و در سراسر دنیا در ایام عاشورا و اربعین به ندای هل من ناصر ینصرنی ابا عبدالله الحسین(ع) لبیک گفتند.

وی خاطرنشان کرد: این ملت، ملت امام حسین(ع) است، ملت امام حسین(ع) هم ظلم نمی‌پذیرد هم از مظلوم دفاع می‌کند، الان ملت فلسطین مظلوم واقع شدند ظلمی که صهیونیست غاصب و خونخوار با پشتیبانی آمریکای جنایتکار واقع شده و این ظلم باید به پایان برسد و همه منتظر انتقام سخت از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha